- Obecnie brak na stanie, produkt niedostępny

Płatności - Przelewy 24
Agregat prądotwórczy jednofazowy Honda model EU10i charakteryzują: cicha praca, kompaktowa- walizkowa obudowa, mała waga - tylko 13kg, wysoka jakość generowanego prądu (inwerterowa stabilizacja napięcia), możliwość równoległego połączenia dwóch agregatów EU10i w celu podwojenia mocy wyjściowej (autosynchronizacja) oraz tryb pracy ekonomicznej (ECO) inteligentnie zmniejszający zużycie paliwa, w zależności od wielkości obciążenia.
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
www.mojahonda.pl
http://www.mojahonda.pl/z-silnikami-benzynowymi/jednofazowe/agregat-honda-eu10i-1-0kw-13kg-87db-a-detail
Indeks: EG3600
Marka: Honda
Agregat Honda EG 3600CL (3,6kW 68 kg 96dB(A)) Agregat prądotwórczy jednofazowy Honda model EG3600CL charakteryzują: łatwość obsługi, wysoka jakość generowanej mocy, v-amortyzatory, powiększony zbiornik paliwa ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Stabilizacja napięcia realizowana jest przez tzw. D-AVR (cyfrowy automatyczny regulator napięcia).
Indeks: EP13500AVR
Marka: Europower
Agregat Honda EP 13500TE AVR (13,5 kVA 149 kg) Agregat prądotwórczy trójfazowy EP13500 TE AVR wyposażony jest w stabilizację napięcia. Zaletą tego urządzenia jest możliwość zasilania odbiorników jednofazowych. Generator posiada jedno gniazdo 230V, z którego można zasilać odbiorniki o mocy do 4,6 kW. Prądnicę napędza najnowszy silnik Honda, model GX630.
Indeks: EA6000
Marka: Honda
Agregat Honda EA 6000 (6,0kW 67kG 97dB(A)) Agregat prądotwórczy jednofazowy model EA6000 charakteryzuje prosta budowa oraz wysoka jakość użytych podzespołów. Oryginalny silnik Honda GX390 oznacza łatwy rozruch, niezawodność działania oraz niskie zużycie paliwa.
Agregat prądotwórczy jednofazowy Honda model EU10i charakteryzują: cicha praca, kompaktowa- walizkowa obudowa, mała waga - tylko 13kg, wysoka jakość generowanego prądu (inwerterowa stabilizacja napięcia), możliwość równoległego połączenia dwóch agregatów EU10i w celu podwojenia mocy wyjściowej (autosynchronizacja) oraz tryb pracy ekonomicznej (ECO) inteligentnie zmniejszający zużycie paliwa, w zależności od wielkości obciążenia.